Support för mätutrustning

Vi vet att ni som kund lägger stor vikt vid snabb support för er mätutrustning. Därför finns vi alltid här för er. Vi får ofta höra från våra kunder att vi levererar support av toppklass och det vill vi fortsätta göra eftersom vi sätter er som kund i första fokus. Oavsett om det är något besvär med er mätutrustning eller en vanlig fråga så hjälper vi till. Vi är alltid ett samtal eller ett mail bort.

Vi finns tillgängliga på telefonen eller mejlen mellan 08:00 till 16:30, välkomna att höra av er!

För att vi ska kunna garantera snabba svar så ber vi er att maila: service@ogp.se eller ringa oss på 016-17 11 50.

ogp-support

Fjärrstyrning

Teamviewer är en programvara som gör det möjligt för oss på OGP Scandinavia att hjälpa er med support för mätutrustning genom fjärrstyrning och erbjuda er direkt support. Detta kräver att er dator eller instrument har internetuppkoppling.

Fjärrstyrning innebär att vi kan koppla upp oss till er dator och hjälpa er med problemet. Under processen så ser ni hela tiden vad som sker, vilka åtgärder vi gör och hur vi hjälper er.

Länken till Teamviewer hittar du här.

Licensförnyelse

Håller er licens på väg att löpa ut eller har den redan gjort det?

Allt ni behöver göra är att följa instruktionerna i länken nedan:

Önskar ni hjälp vid uppdatering av licens vänligen kontakta oss så hjälper vi er.

Har ni frågor eller vill komma i kontakt med oss?

Med över 20 års erfarenhet inom mätteknik kan vi hjälpa er med frågor och funderingar. Tveka inte att kontakta oss idag